Ga door naar inhoud
Inloggen
Logo
Naomi maakt bespreekbaar
Praten met kinderen over seksualiteit
  • Home
  • In de media
  • Over Naomi
  • Voor ouders
  • Blog
  • Podcast
  • Contact
  • Inloggen

Klachtenreglement

1. De klacht dient schriftelijk te worden ingediend bij Naomi Dessaur van Naomi Maakt bespreekbaar. De klacht kan zowel betrekking hebben op geleverde diensten door Naomi Dessaur als op gedragingen en/of uitlatingen die gedaan zijn door derden die in opdracht van Naomi Maakt bespreekbaar werkzaamheden ten behoeve van cliënten van haar bureau hebben verricht.

2. De klager ontvangt van Naomi Dessaur een schriftelijke bevestiging van de ingediende klacht. Hierin zijn opgenomen, de datum van de klacht alsmede een korte omschrijving van de feiten waarop de klacht betrekking heeft.

3. De klacht wordt niet in behandeling genomen indien deze langer dan een jaar voor de indiening van de klacht heeft plaatsgevonden.

4. Naomi Dessaur stelt de klager binnen vier weken schriftelijk op de hoogte indien de klacht niet in behandeling wordt genomen.

5. De behandeling van de klacht geschiedt door een onafhankelijke derde, te weten: Kristin Gerritsen van nul23 www.nul23.nl. Het oordeel
is voor beide partijen bindend; eventuele consequenties worden door Dessaur Trainingen snel afgehandeld.

6. Zowel de klager als diegene op wie de klacht betrekking heeft worden in de gelegenheid gesteld om gehoord te worden. In beide gevallen wordt hiervan een schriftelijk verslag opgemaakt. Dit verslag wordt zowel aan de klager als aan diegene waarop de klacht betrekking heeft toegezonden.

7. De klacht wordt door Naomi Dessaur binnen een periode van vier weken na indiening van de klacht afgehandeld.

8. Naomi Dessaur stelt de klager schriftelijk en gemotiveerd in kennis van de bevindingen van het onderzoek naar de klacht alsmede van de eventuele verdere maatregelen die naar aanleiding van de bevindingen ondernomen zijn of zullen worden.

9. Naomi Dessaur draagt zorg voor registratie van het aantal bij haar ingediende klachten, de aard van de ingediende klachten, alsmede van de naar aanleiding van de ingediende klachten getroffen maatregelen.

10. Een klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.

| Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Klachtenreglement

Copyright © 2025 Naomi maakt bespreekbaar

Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}